Kontakta
Medlemsinfo
Arkiverat

Mölndals Fotoklubb...
har funnits sedan 1975. Den syftar till att vara en ventil för fotografiskt skaparflöde, i vilken form detta än gestaltar sig. Vi träffas i vår lokal nära Mölndals Centrum en onsdag varje månad, och har högt i tak vad gäller idéer om fotografi som hobby och intresse.

Nästa möte:
är den 7 april. Då har Peter en ny workshop där vi pratar om allt som har med bilder att göra. Ta gärna med egna exempel att fråga eller prata om!

På gång:
14 april 2010 - klubbmöte med tema "Bildspel". Vi tittar på några vanliga program för att skapa egna bildspel, ger tips och delar med oss av våra erfarenheter.

17 april 2010 - klubbmiddag på Kråkans krog i Mölndal kl 19.

21 april 2010 - ny workshop med Peter. Inriktningen är inte helt spikad än.

25 april 2010 - Söndagsutflykt. Har du förslag på vart vi kan åka, skicka det till styrelsen!

Senaste mötet:
var den 17 mars. Bildbedömning åt Helsingborgs fotoklubb stod på schemat och efter lång diskussion lyckades vi komma fram till ett samlat omdöme.

Föregående månadsmöte var den 10 mars, då med tematävling "Staden".

Foto: Mikael Relbe

Uppdaterades senast 2010-03-18 21:41:32