Månadsmöten

26 Augusti
Första mötet efter sommaruppehållet.
Klubben skall undersöka möjligheterna att få en utställning i Frölunda Kulturhus. Höstens utflykt skall gå till Lysekil söndagen den 19/9.
Rekordmånga medlemmar visade bilder från sommaren.
16 September
Tematävling: "Nät"
19 September
Utflykten blir inställd pga vädret, men fyra medlemmar trotsar naturen och får en riktigt skön dag på kusten
30 September
Extramöte pga utställningen.
På mötet plockades 28 bilder ut till kopiering. Den 21oktober är sista chansen att ta med bilder som man vill ha med på utställningen
21 Oktober
Hans, Peter och Stefan visar bilder från Ramundberget i Härjedalen.
Giorgio visar bilder från Italien.
18 November
Micke Svensson gjorde ett bejublat framträdande då han visade bilder från KedarDome i Himalaya. Se www.utsidan.se/kedardome för mer info om expeditionen.
13 November - Januari 2000
Utställning på Frölunda Kulturhus.
Utställningen är förlängd till efter helgerna.
9 December
Klubben bjöd på Glögg (i vanlig ordning) och "imaginära" lussekatter (ej i vanlig ordning).
Tematävling: "Skruvat" avgjordes med Hans Tegnander som överlägsen segrare. Dock hade han ingen chans att komma ifatt Mats Berggren som åter igen blev årets MFK-fotograf.
Anders Hammarström och Dan Wahlbeck visar bilder.
[ Mötesdatum våren 99 ]

[ Hem ] [ Om MFK ] [ Månadsmöten ] [ Aktiviteter ] [ Kontakta oss ] [ Länkar ]