Månadsmöten 2000

27 januari
Utställning
Frölunda kulturhus i september. Ca 35 bilder på tema som bestäms på februarimötet.
Utflykt
3 dagar på Öland 5-7 maj.
Bildvisning
Håkan Larsson visade bilder från resa i Malaysia. Mats Berggren visar några bilder från en porträtt kurs och Peter Slättberg visade bilder från tidigare MFK-utflykter.
24 Februari - årsmöte
Styrelsen 2000
Peter Eckersand väljs som ny ordförande, Anders Hammarström blir ny sekreterare och Stefan Litzén fortsätter som kassör. Vice ordförande blir även i år Håkan Larsson. Hans Tegnander och Mats Berggren är suppleanter.
Ansvarsposter
Nyckelförvarare blir liksom förra året Mats Berggren och Robert Ström.   Materielförvaltare är Mats Berggren och bildarkivarie som förut är Håkan Larsson. Styrelsen tar på sig utställningsansvaret under året.
Medlemsavgiften
För att klara en hyreshöjning höjs medlemsavgiften till 295 kronor för fullt betalande medlemmar, samt halva priset för juniorer och familjemedlemmar till fullt betalande medlem. Observera dock att det naturligtvis går bra att betala mer än denna summa om man skulle vilja!
Övrigt
Som prov skall månadsmötena vara på onsdagar under året.
22 Mars
Tematävling: "Rund"
Ölandsresa:
Vi beslutade att satsa på norra Öland. 8 medlemmar visade intresse för resan.
12 April
Mölndals Fotoklubb 25 år
Dan visade bilder från Thailand. Erik visade bilder från Käringön. Hans och Anders visade bilder från tidigare klubbaktiviteter.
5-7 Maj
Resa till Öland
17 Maj
Tematävling: "Skrot"
7 Juni
Utemöte
Guldheden. Vi träffas vid Guldhedens vattentorn klockan 18:00.
[ Mötesdatum hösten 00 ]

[ Hem ] [ Om MFK ] [ Månadsmöten ] [ Aktiviteter ] [ Kontakta oss] [ Länkar ]